Kızlar merhaba 2-3 gündür tuvalete gidince peçeteyle silineceğim zaman elime damla damlıyor bende herhalde afedersiniz idrardır diye kontrol etmedim hemen elimi yıkıyordum bugünde oldu Allah Allah dedim bi damla damladı sadece baktım kokusuz ve şeffaf renkti yani sizce su sızıntısı olabilir mi ağrım veya sancım yok 37+5 im şuan