gggpyk Merhaba 17 Mart kan verdim 190 çıktı 19 Mart tekrar verdim 336 çıktı Bugün 21 Mart tekrar verdim 850 çıktı. Tahminlerime göre 5 haftalık. Sizce her şey normal mi?
almeraa gggpyk güzel artmış kan vermeyin artık. son adet tarihine görede haftan bellidir zaten hayırlı olsun