meryemkoc_ Kızlar 17 haftalık hamileyim ilk fikriye hanıma gidiyordum daha sonra fikriye hanım sürekli seminere gitti beni de o ara ayhan delikaya yonlendirdiler şimdi ayhan hocaya gidiyorum. Gidip doğumundan memnun olan varmı nasıl fikirlere açığım
sudeates0658 meryemkoc_ daha doğum yapmadım ama Numune de Tahsin beye gidiyorum gebe kalmadan öncede rutin kontrollerim için gidiyordum aşırı memnunum süreci de güzel aklımızda hiç bir soru işareti kalmadan herşeyi sorabiliyorsunuz diğer doktorlar gibi azarlamıyor birde
meryemkoc_ sudeates0658 acaba tahsin bey’e geçiş yapabilirmiyim detaylı usg den sonra ayhan hocadan da memnunum ama soğuk geliyor bir türkü içimde birlestiremedim birşey var
sudeates0658 meryemkoc_ bence geçebilirsiniz çok anlayışlı bir doktor zaten çevremde doğum yapmış arkadaşlarımda çok memnun
prensannesi__58 meryemkoc_ detaylı usg yo Ayhan hoca yapıyor mu o normal kadın doğum uzmanı mı nasıl yapıyor
sudeates0658 helinftk numune de var ama doktorundan memnun olan duymadım zaten izindeymiş şuan üniversitede var detaylı usg birde Medicana ama Medicana dan fiyat almadım daha
meryemkoc_ prensannesi__58 yeni yaptırdım gün verdi o gün randevu aldım gittim odasında bakti. Herşeyi ölçtü peritonoloji falan demedi hic
meryemkoc_ sudeates0658 bilmiyorum bna gün verdi o gün gittim kendi odasında 10dk baktı ölçüm yaptı baya detaylı baktı ayak karın kafası beyni kalbi herşeyine bakti
Ziyangillerrr_ meryemkoc_ Genelde ölçtüğü normal ölçüm oluyor. Size muayeneden sonra 2-3 sayfalık bir rapor vermesi gerekli. Benim perinatoloji muayenem 20 küsür dakika sürdü burun kemik ölçüsünden ense ölçüsüne kadar her detayına bakıldı. Bunu devlet hastanelerinde perinatologlar ya da radyoloji doktorları yapıyor. Bence gittiğinizde yeniden bir sorun.
sudeates0658 meryemkoc_ benim bildiğim detaylı daha farklı bende Tahsin beye gidiyorum onunda muayenesi o kadar sürüyor hatta kavurgalarına parmaklarına varana kadar bakıyoruz bazen ama ona rağmen detaylıya girmem gerektiğini söyledi
meryemkoc_ Ziyangillerrr_ evet benim de aklım karıştı ben sorayım teşekkür ederim beni bir yere yonlendirnedigi için bende prosedür bu şekilde sandim