Burcuaec
2 yıl önce akciğer emboli geçirdim ve şu an tüp bebek neticesinde 13 haftalık ikiz gebeyim. Pıhtılaşma problemim olmamasına rağmen yeniden emboli geçirme riskim olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum. Birkaç gün önce ağır kanama geçirdim. Bu şekilde emboli geçirip sonrasında hamile olan veya sağlıkla bebeğini kucağına almış olanlar varsa konuşalım fikir alış-verişi yapalım.