lili14 ilk transfermde 30 haftalık ölü doğum yaptm, daha sonra donmuş iki embriyom negatif oldu sonra başka merkezde yine negatif daha sonra acıbadem de tedavi gördüm dördüncü transfer 3. Tedavide pozitifi gördüm şükürler olsun 24 gün önce doğum yaptm iki kızım o oldu çok sabrettik şehir şehir gezdik biz tedavi için Allah isteyen herkese nasip etsn