Seloloo hiç bir sorun yok emin ol çünkü artık bebeğin ihtiyacı kadar süt üretimi dönemi başlamış diyebiliriz, ilk başta fazlaca olur tazyikli de olabilir ama artık yeteri kadar gelir benimde öyleydi, zaten tazyikli olması da iyi değil sana boş gibi gelebilir ama değil çişli bez sayısından da belli bu