ecemdksl Kızlar ben gebeliğimin başından beri Soğuk su harici içemiyorum yani tadı tuhaf geliyor hatta bazen buzlu su içiyorum etrafımda bebek icin zararlı olduğunu söylüyorlar acaba bi zararı var mıdır
tugceesnygt ecemdksl hahahaha yok bacim yok rahat rahat ic cocuk miden de mi yaşıyor bende öyle vala yanıyorum buz gibi sular kar kış demem cami açarım bisey olmaz
revsnnnn ecemdksl hiç zararı yok çünkü ılık su gebelikte mide bulantısı yapıyor bende soğuk su olmasa içemem
yeniuyemiz ecemdksl 21+3 en başından beri soğuk ve buzlu su dışında içemiyorum ağzımda acı bi tat var geçmiyor normal su içince midemi bulandırıyor ve şuana kadar bi sorun yaşamadım doktorumda bi sorun olacağını söylemedi
AuraMomB Ay hahah herkes herbokolog olmuş yok çocuk üşür yok ciğerlerini üşütür 😂😂 doktorum içmemi yalancı kasılmalarımı geçireceğini söyledi merak etme hiçbir şey olmaz 🫠
orhismommmmmm ecemdksl tövbe yarabbim soda içersem bebek erir mi diye post açan biri vardı onu anımsadım neden bişey olsun bebeğe asko sen onları dinleme
duygunisa ecemdksl ben tavsiye etmiyorum ektim de hamileyken çok soğuk Su tüketti bebeği doğduğundan beri bronşit ve hâlâ hasta şuan 4 yaşında en ufak hava değişimde etkileniyor ben alakası olduğunu düşünüyorum doktorda demiş anne karnında üşütmüş diye
esraecem123 ecemdksl soğuk su bedene iyi değil diye duydum Çin de hatta devamlı sıcak su içiliyor hani sağlık açısından baya araştırdım ben zamanında
3kedili2bebekli ecemdksl için ne zararı olacak doğumdan sonra da diyecekler soğuk içme diye yalan için rahatlayın emzirirken insanin içi yanıyor resmen