ilknur3131 ah ne güzel benim de ilk gebeliğim ondan dolayı burada beta normal mi diye yazmıştım benim de ilk regl ağrım gibi vardı regl olucam sandım sonra o ağrı geçti sol kasıkta yanma gibi ağrılarım oluyor muhtemelen rahim büyüyor bebek yerleşiyor diye ama dediğim gibi benim de ilk olduğu için bilgim yok sen doktora git canim doktor bakar hem Folik asit falan da başlar