badhomian Kızlar 34 cü haftamdayım sağ kaburgam kırılmışcasına ağrıyor batıyor uzansam bile napıcam çok sıkıldım başına gelen varmj
yorgunannis badhomian ayy ben çok çektim çook bebek tekmesiyle değil de büyüdüğü için kaburgalar da genişliyor haliyle o yüzdendir. Hiçbir tarafa uzanamıyordum otururken bile kırılmış gibiydi
ozlemyilmaz60 Canım benim başıma gelmedi ama bebek çok sert tekmeler atıyorsa anne karnında kaburga kırabilir diye bi yazı okumuştum çok kötüyse doktora gitmelisin
badhomian ozlemyilmaz60 ayyy korkutma bacım beni o taeada çok sertt tekmede yemiştim bebekten olabilirmi gerçekten 😥😱