Merhabalar arkadaşlar bir şey danışmak istiyorum dört gün önce beta 318 çıktı bugun tekrar yaptım 5285 çıkmış bu durum normal mi acaba? Daha önce yaşayan olduysa bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim. (Doktorum bayram tatilinde olduğu için rahatsız etmek istemedim.)