Vücudunuza dokunduğunuzda kabarcıklar hissediyor musunuz acaba bende 4 5 haftalıklen yaşadım doktora gittim hormonlarımdan kaynaklı oldugunu söyledi ama yinede karaciğer enzimlerime baktı nadirde olsa karaciğer enzimlerinde kaynaklı da olabilir dedi sonra sonucum temiz çıktı zaten 7 8 hafta olunca da düzeldi kaşınma falan bitti