busrasya2334 Elfidanur ben kullandım bir sene kızımı emzirdim zaten bir sene de işe giderken bunun sayesinde süt bıraktım her gün ona çekimi güzel şarjı güzel dayanıyor ama flanşını araştırın göğsünüze göre olanı alın flanş çok önemli çekimde
_Umayinannesi Elfidanur aynısında aldım hazıranda kullanacağım. çok araştırıp öyle aldım. aynı işi görecek sonuçta
busrasya2334 Elfidanur göğüs pompasının göğsünüze oturduğu kısmın boyutu canım her göğüs ucu aynı ölçüde olmadığı için göğüs pompalarındaki ölçü standart oluyor siz kendinize göre olanı alıp takıyorsunuz yoksa pompanın çekim gücü düşüyor veya çekmiyor
_Umayinannesi benım aldığımda p1 göğüs ucuyla alakalı ama zaten geldiğinde standart flanş var eğer olmaz dersen içinden göğüs ucu ölçüm kartı çıkıyor ölçersin göğsüne uygun flanş alırsın
Elfidanur _Umayinannesi olur inşallah bakalım başka çarem yok bebegım emmıyor manuel benı zorluyor elım koptu resmen bır aydır acıl almam lazım sütün artmasına yardımcı oluyor mu pekı
_Umayinannesi benım alma amacım ilk zamanlarda bebek göğsü boşaltamaz mastit olmamak için aldım. mesele göğsü boşaltmak
Elfidanur _Umayinannesi teşekkür ederim😘😍çok saol inşallah beni çok üzüyor bu durum hem emmıyor hem az verebılıyorum en azından otomatık ne çekerse kar
_Umayinannesi Elfidanur bir emzir bir sağ dönüşümlü yap bebek kendını toparlayınca emzirmeye çalış. analık zor zanaat❤️