sevcilim bebeğin doğal suyunun geldiği an hastane de suda doğum şartlarının da o an hazır olması gerekiyormuş ben bunu yapan bir hastane değil ama özel klinikle görüştüm aklıma hiç yatmadı ani bir durumda direkt sezeryan çevirilecekmiş riskli bir diğer seçenekte sancıyı suda çekip yatakta doğurmakmış bence normal doğumdan hiçbir farkı kalmaz böyle ıslanınca insan daha çok acı çeker gibi geliyor aksine