seydamom1 Merhaba hanımlar iyi akşmlar ben bi konuda size danışmak istedim bn şuan 7 haftalık gebeyim 4 yıl önce sezeryanla doğum yaptım şuan tikişlerimde şişlik ve ağri hissediyorm normal mi? aranızda bu durumu yaşayan oldu mu?
merve588 seydamom1 benimde başlarda olmusdu hatta ultrasyonla bastirilip bakiliyo dahada sizliyor bence normal ama çoğalırsa bi kadin doguma git görün ihmal etme
melisasak35 seydamom1 bende aynı durumdaydım doktor ultrosonla üstüne bastırarak iç dikişlere baktı bi sorun görünmüyor dedi karın duvarı genişleyip rahim yukarı çıktığı için çok normal dedi kontrole gittiğinizde belirtin yinede