RecebinEsrasi hastanede 1 gün kalıyorsun ama 5 tane giydirebileceğin takım koy (kusar süt dökülür birde göbek kordonu mikrop kapmasın diye değiştirmen gerekiyor ) bir inçe bir kalın battaniye koy ağız mendili bir tane hiç kullanılmamış havlu (istiyormuş bazı hemşireler) 20 tane bebek bezi ıslak mendil çorap eldiven yedek atlet biberon sütün hemen gelmeyebilirmiş emzik
Kendin için ; pijama yada gecelik takımı koy 2 adet kanaman olabilir çıkarken giymek için kıyafet ped terlik çorap depeend 1 paket yeterli oluyormuş çok fazla kanama olmuyormuş ben her ihtimale karşı pedde koydum sütyen yedek iç çamaşırı üşürsen atlet koy ben birde nacizane tavsiye yastık kılıfı ve çarşaf koydum (vücudum alerjik olduğu için kaşınırım sezeryan yada normal Doğum mu bilmediğim için mikrop ta kapmazsın