ayse_bm Doğumum olalı bugün 46.gün, lohusalıkta nerdeyse 25 gün kanamam oldu nerdeyse 40. güne kadar da sarı akıntı olup bitmişti. Sabah çamaşırımda kan vardı acaba normal mi veya sebebi ne biliyor musunuz
NobleMom ayse_bm Benim iki hamileliğimde de lohusalığım 45-46 güne kadar uzamıştı. Tam bitti derken 2 gün sonra tekrar lekelenme olurdu. Bunun için doktora gitmedim ve bana göre normaldi 🤷🏻♀️