3kedili2bebekli Ya ben de sizden fikir alacaktım, bende de 3 kedi var ve ikizler geliyor 2 haftaya. Çocuk doktoru ilk 1 ay kedilerle bebekleri ayrı tutun dedi. Biz de park yatakları çocuk odasına kurduk. Bir de kanepe koydum odaya. İlk 1 ay bebeklere orada bakarız diye. Kedilerimiz yatak odasında bizimle yatmaya alışkın. Görme engelli kedim kapıyı tırmalıyor yatak odasına almazsam. Bir de salona alışkınlar. Diğer odalarım kapalı hep zaten. Bebeklere bakan yanlarında durur, uyuyacak olan uyur diye düşündüm. Ne dersiniz olur mu öyle? Siz nasıl yapmıştınız?