Hial75 maşallah gözün aydın bazı doktorlar dıyor elını ayağını sık uyansın dıye ben altını açıyorum uyurken kolay uyanıyor sende öyle yap karnını doyur gazını çıkarmak en kolayı annesi babasına ver sırtına üç kere yıkarsan asagıya vursun omuzundayken sonra elıyle sıvazlasın çıkar merak etme bende bır aylık anne olarak tecrubemı yazayım dedim 😘💗