annekiz6141 elizanisra gözünüz aydın ne güzel zaten emmis emecegi kadar 🥰 bende kizima 1 yaşında biraktirmistim sağlık sorunlarımdan ötürü
elizanisra Deleted33000 zaten bebeğim pek emmen bi bebek değildi ek gıdaya başladığımdsn beride akşam, gece veriyordum onuda artık bırakıverdi ..
Deleted33000 elizanisra olsun canım canı sağolsun mama içiyorsa korkma benim bebeğim 8 aylık her atak haftasında memeyi reddetti mama içen bı bebek olsaydı bende şimdiye kadsr biraktirirdim büyüdükçe daha zor oluyor biraktirmak
Deleted33000 elizanisra aaaaa hani derler ya emziriken hamile olunca sütun tadı değişik olur diye belki ondan da iyice bırakmış olabilir e daha iyi ozaman biraktirmayla uğraşmadın 😂
elizanisra Deleted33000 kesinlikle sağlıklı olmaları yeterli ben çok yaşadım meme reddini ve sonunda kesildi Şimdi mama veriyorum + ek gıda
elizanisra Deleted33000 öylemi oluyormuş kızçem bırakıverdi valla sağlikli olsunda kolay oldu şükür nasıl bıraktırım diye çok korkuyordum valla 😅
Deleted33000 elizanisra evet artık buykler ek gıda yiyebiliyor ama bizde şöyle bişey oldu atak bitti bebeğim memeye yapıştı resmen 😂😂😂
Deleted33000 elizanisra emsin de atak dönemlerinde mama içmediği için memeyi reddedince yedirecek bişey bulamıyorum
Deleted33000 elizanisra çok da farklı olsun diye uğraşma canım bu kez hepsinden tiksiniyolar ya benim oğlan ilk zamanlar çeşit çeşit yapardım yerdi şimdi zorla bir kaşık alıyor onuda diliyle çıkarıyor 😂😂
elizanisra annekiz6141 teşekkür ederim yaaa geçmiş olsun Valla bizim durum ortada bıraktırmayı düşünüyordum zaten çok şükür kolay da oldu