gebebayan Kızlar 17 sinde ikili tarama yaptırdım sonuçlar ne zaman çıkar ? E nabizdan görebilir miyim doktor a gitmem lazım tekrar ? Ölçümler düşmüş gördüm hersey normal çok şükür ama o alınan kanin sonuçları yok hala
mom_51 Onun sonucunu ancak doktor görüyor kuzu. Oda 1 hafta ila 2 hafta arasında çıkması gerekiyor. Sonuçlar grafik üzerinden değerlendirildiği için e nabıza düşmüyor