merveeda kizlar hayirlisiyla ysrin sezeryan olucam.hamilelerin dualari kabul olur.dua edermisiniz.saglikla oglusuma kavusayim...
Berivann merveeda inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini senin de burda Doğum hikayeni okuruz 💙😊
ikinciprensimgeliyor Saglikla kavuş bebegine insallah canim.sag salim kucagina almayi nasip etsin Rabbim.benim de 20 haziran sezeryan tarihim kismet olursa.sende spinal olcaksan aklina gelirse bizim gibi hamilelere dua et canim bizde kurtulalim sag salim🤗
Merve123a ikinciprensimgeliyor size şimdiden gün mü verdiler 20 hazirana brn 34 olcaö hala gün vermediler benimde 2. Sezeryan olcak
rabiagucer03 merveeda inşALLAH herşey güzel geçer mervecim sağ salim alırsın yakışıklını koynuna mutlaka bilgilendir ama 😉 bnde sezeryan istiorum 😍
ikinciprensimgeliyor Merve123a evet.suan 25+3uz dun kontrolum vardi.normalde dogum tarihi 30 haziran ama 10 gun erken alicam dedi doktorum.gebelik sekerim de var sanirim ondan
Arzugurbet Merve123a benimde 3 sezeryan olacak ve 23 nisana gün aldım anestezi kagıtlarım bile hazırlandı bebek erken gelebilir dedi
merveeda allah hepinizden razi olsun.sizler icinde dua edicem.rabbim herkezi saglikla evladina kavustursun ins