23u regl gunum ama 5 gundur sag tarafta sancilarim var hergun test yapdim ikinci cizgi silik cikiyor dun de kahve rengi lekelenmem oldu hala oluyo ara sira bundan onceki hamileligimde hematom vardi yine ayni sancilar oluyor cok korkuyorum basina gelen varmi hamilelikmi ve normal borseymi boyle olmasi ? Yoksa reglmi basliyo ama ben hicbir zaman boyle regl olmadim kafam allak bullak yardim edin lutfen🥹