hghg Kızlar 15 gün önce doğum yaptım ve kabızım o günden beri çok zor yapıyorum dikişimde var 1 tane o yüzden çok ıkınamıyorum da nasıl düzelecek bu taktik verin nolurrr🥲
defnoloj hghg sana bi tarif vereyim bana dua et 😀 çok geçmiş olsun bir litre süte biraz kuru incir biraz hurma koy kaynat. Blendırdan geçir bitene kadar hergün bi iki bardak iç çok güzel tıvslete çıkarsın ertesi gün hemen etkisini gösteriyor inşallah şifa olur
babygirl02 hghg bende doğumdan sonra kabız oldum o kadar zordu ki basur oldum malesef aç karnına 2 tane kuru kayısı ve peşinden hemen su içiyordum o gün lavaboya çıkıyordum
irmairma hghg duphalac şurup kullandım ve hurma incir kurudut kuru üzüm ü kayanttık şekersiz tabi, komposto gibi oldu hergün bir kase içtim hiç kabız olmadım
rem_aden Doktorunuz doğum sonrası dulcasoft- duphalac gibi bi ilaç önermedi mi kaka yumuşatıcı. İlk doğumumda duphalac reçete etmişti doktorum, o olmasaydı çok zorlanırdım