gllcanrsn benim ilk hamileliğimde hiçbi belirtim yoktu. Karnım bile düşmemişti. Hurmaydı yürüyüştü meryem anaydı her seyi yapmıstım bi cm ilerlemedi acıklıgım😂 En son 39+3 de suyu az oldugu için sezeryan olmustum. Cok istekliydim normal doguma ama nasip. Her seyiniz normal ilerliyosa ne güzel bir günde bile bakarsınız dogurmussunuz hiç belli olmaz. Saglıkla kucagınıza alın.