DamlaAkh Zeynepzeze benimde 12. Haftada başladı . Magnezyuma başladı doktorum usg de de kasılmaları gördük. İhmal erme derim
Marziye Zeynepzeze ya şu gerilme olayini biraz açiklarmisiniz nasil bişey bende suanda da oluyo sanırim yani sanki karnimin içinde biri kollariya ittiriyo germeye calisiyo gibi aci verici bişey 18+4 uz bu arada
feyzaa34 Zeynepzeze bende 14 haftalığım balım sağ kasik fena ağrıyor rahim gitgide büyüyor o yüzdenmis
DamlaAkh Zeynepzeze bnm hala devam ediyor ayaklarım üşüdüğünde ise artıyor kasılmalar karnım taş gibş oluyor. Ayağını sıcak tutmaya çalış bnce ve bol bol sıvı maden suyunu da unutma
Ozen0119 19 haftadayız birkaç gün önce aynı ayrı bende de oldu canım saplantı gibiydi hareket edemedim biraz dinlendim 10 dakikaya geçti tekrar girdi sonra gaz sancisiydi büyük ihtimalle o yüzden hemen acile gitmek istemedim hafifce sıcak su torbası koydum kiyafetlerimin üstünden gecti ağrım seninki de gaz sancısı olabilir canım geçmezse ihmal etme doktora git
Zeynepzeze Ozen0119 Belki de dediğiniz gibi gaz sancısı da olabilir biraz sıcak tutayım geçer inşaALLAH
Zeynepzeze feyzaa34 O zaman endişe etmeyeyim demek ki normal bir durum. Biliyorsun insan hemen panikliyor birşey olunca
feyzaa34 Zeynepzeze haklisin tabi canım benim boşuna evhamlanma pozitif düşün sagsalim evlatlarimizi kucağımiza alıcaz ☺