gogirl doğum sonrası daha kolay toparlamak için ve daha sağlıklı olduğunu düşündüğüm için vajinal doğum yaptım , hep sonrası kolay olacak hemen iyileşirim daha güzel ilgilenirim bebekimle diye düşünüyordum .. gel gör ki😂20 gün yatarak emzirmek zorunda kaldım, 1 ayın sonunda tam oturabildim ahahahah