yapraq benimde arkadaşım ilk gebeliğimde gebelik zehirlemesi geçirdi yedi aylıkken sezaryenle erken doğuma aldılar. İkinci hamileliğinde yine geçirdi onunda erken haftalarda başladı, doktor kontrollerini çok daha sıkı tuttu ama doğumunu tam gününde yaptı bi sıkıntı olmadı yani. Seninde erken başlaması kötü bişey değildir. Tansiyonun nasıl peki