_04 benim ilki geneldi bu spinal oldu. 5. Gün tüm ağrılarım geçti ilkinde 10. gün geçmişti. İğne dahil hiçbir işlemi hissetmedim (kötü alışkanlıklarım hiç yok, olanlar hissedebiliyormuş). Sakinleştirici istedim girmeden önce doktorum vurdu o yüzden tansiyonumda oynamadı. Çok güzel ve kolay bi ameliyattı. Beni de çok korkutmuşlardı hiçbirni yaşamadım korkacak hiçbir şey yok yarım saatte odadaydım bilincim açıktı ve yiyip içmeye başladım her şey normaldi