Bhrmsv Deletedmom6373 hayat hastanesinde doğum yaptım canım ki hamileliğim boyunca baya hastane gezdim ☺️ Biraz beklentiyle ilgili karar vermek bence
Tgbnr123 Aynan bnde 2 kez gittm bnde genl anlmda memnunum ama renkli ultrason veermedi dha nazmiye doktr veriyomus buraya yazmsti brisi bu konuda kafm karisti sonucta ozel hastne renkli olmadi gerkyo deglmi
Aynan Tgbnr123 bilmiyorum ben de ekrandan resim cekicektim bebeği bana da izin vermedi bebeğe zararlı dedi renkli ultrason için konuşmadım hiç
Aynan Tgbnr123 bilmiyorum ben zaten doktora fazla gitme taraftarı değilim inşallah ihtiyacım da olmaz çok fazla. 6 aylık oldum nasipse 8.ayda sonkez gitmeyi düşünüyorum doğumu konuşmak için 😅
Aynan Ezgia sağlıkla gelir inşallah her neresi olursa olsun yeterki anne de bebek de sağlıklı ve içlerine sinen şekilde geçirsinler de ha orası ha burası çok da fark etmiyor