Burcuuuus Ayvehe9 çekirge dorukta canim doktor suan icin normal 2.500 sezeryan 3.000 diyorlar ama fiyatlar haziranda değişebilirmiş
Tubademir85 Ayvehe9 ben memnunum doktorum ışını ciddiye alan biri, doğum normal 2bın sezeryan 2.250 epidural 2400..muayene ucretlerıde sıgortan varsa 95 yoksa 110
Semagurkan Rabiaibrahim0803 merhaba canım doktorunun ismi nedir acaba bende hayat hastanesine gidiyorum
Rabiaibrahim0803 Burcuuuus valla ona yeni gidicem ama ablam ona gitmeye başladı ve çok ilgili bi doktor dedi
Burcuuuus Sevdaliza evet canim kiloya takıntılı yani daha dogrusu dogru beslenme en onemlisi oldugunu soyluyor paketli gidalardab uzak su uclume ile dogumun daha rahat olacagini soyler et sut yumurta ben memnunum canim doktor disiplinli ve isinin ehli bence
Burcuuuus Rabiaibrahim0803 anladim canim yine yazarmisin memnuniyetini peki ben suan cekirge dorukta devam ediyorum
Rabiaibrahim0803 Burcuuuus tmm inşallah canım bu postu bulabilirsem yazarım olmadı bunun gibi bi post açarım beni bul 😊😁
Aysegulsare Ben de esentepe de emel hanıma geçtim daha yani 25+3deyim kabul ederse onda devam edeceğim inşallah:)