Kızlar öncelikle bayramımız mübarek olsun hepimizin. Size bir şey danışmak istiyorum. 35 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1-2 haftadır sanırım enfeksiyonum var. Bigün akıntımda yeşil renk gördüm akıntı kültürü verdim e.coli diye bi bakteride üreme görülmüş. 2 defa denk geldim o akıntıya bidaha olmadı. Ama sonuçların çıkması araya bayramın girmesi falan derken ilaç kullanamadım. Dün ve bugün de kahverengi akıntımın geldiğini farkettim. Açıklı koyulu az miktarda bulaşmış pede. Ara ara da regl olmadan önce yaşadığımız o ağrılardan yaşıyorum ama sancım falan herhangi bir şeyim yok. Doktoruma yazdım enfeksiyondan olabilir mi diye olabilir dedi. Pazartesi nst için çağırdı. Birkaç soru daha sordu cevapladım ama bu tarz bir şey yaşayan oldu mu bu kahverengi akıntıya kimisi enfeksiyon kimisi de nişanın gelmeye yakın olduğunun habercisi diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum. Aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu?