twinmoms34 bende de 23. Haftada oldu aynısı. Hemen doktorumu aradım. Bu arada serklajlıyım. Ağrımın sancımın olup olmadığını sordu hiçbiri yoktu. Ciddi bir şey olduğunu düşünmediğini paniklemememi uzanıp dinlenmemi sabaha muayeneye gelmemi istediğini söyledi. Eğer için rahat etmeyecekse şehir hastanesinin aciline git dedi. Gitmedim. Dediği gibi yaptım yattım dinlendim tekrarlayan bi lekelenmem olmadı. Sabaha da doktorum muayene ettiğinde bir şey çıkmadı şükür.