@busbussss bebim şekerim var 3 yıldır 9 ay önce evlendim o zamandandır şeker diyeti ile sabit tutuyorum değerlerimi doktoruma dedim normal doğum istiyorum diye o bana dedi bekleriz 32. Haftaya kadar şekerini kontrol ederiz ama riske atmam sezeryan öneriyorum şekeri olanlara bakalım nasip herşey