Kızlar iki gündür Nst’de sancı çıktığı için hastanede yatiodum ciğer geliştirici serum vs yapildi açıkligim yoktu dün sancı azalınca Nst’de evimde yakın olunca çıkardılar hastaneden dün geldim çok şükür ama bugün kaburgalarımda yani göbeğimin üst bölgesinde bı yanma hissi oluyo arada, bebeğim çok hareketli altıma çok baskı yapıyor ve canımı yakıyor okadar dayanılmayacak bı acıda değil dün acikligimda yoktu su gelişi vs. de olmayınca bu şekilde başlamaz diye düşünüyorum ilk gebeliğim ya anlamazsam diye korkuyorumda napcam bilmiyorum ya