uymazbebek Merhabalar ; 37+2 deyim hiç çatlamadım . Ama doğumdan sonra eve gelene kadar bile çatlayan oluyormuş . Lireac kullanmaya devam etmek istiyorum o yüzden . Ne zaman başlanmalı ? Tavsiyeleriniz var mı ?
beyzzsenturkkk uymazbebek sizin süreceğiniz hiç bir şey bunu engellemez bu doğal bir döngü vücudunuz toparlanacak deformeler illa ki olacak olmasa bile ne farkeder çocuk getiriyorsunuz dünyaya göbeğin çatlamasa kalçan çatlar o çatlamasa göğsün çatlar doğumdan sonra çatlamasa emzirme sürecinde çatlar bu kaçınılmaz bunu kabullenmek gerek. benim 1 gecede göğsüm karnıma indi mastitten göğüslerim çatladı 1. ayımda bende neler neler sürdüm ama bi önemi yok bunun yani
sarilale123 uymazbebek yinede kullanmaya başlayın şimdi erkeni geçi yok bu durumun . 22haftadan veri göbeğim için kullanıyorum ben
uymazbebek beyzzsenturkkk ya bunun bebek getirmekle alakası nedir ? az catlarsam ya da çok catlarsam daha mı az seveceğim bebeğimi ? elimden geldiğince tedbirli olmaya çalışıyorum . bu konuda da fikir almak istedim . Bunu nasıl dıygusala bağladınız
damlasv uymazbebek liearac haileöeiğimin başından beri kullanıyorum 6. Aydayım mustela gebe yağı ile kombi yapıp sürüyorum çatlak 0 oluyor doktorum doğumdan sonra 2 ay daha devam et bu şekilde dedş göğüs karın çatlakları için profesöre gidiyorum aklınızda bulunsun ☺️ Önlem alma şansımız varken neden almayalım ki anne olduk diye hiçbir bakım yapmayacak mıyız kendimize çatlasakta canları sağolsun 🥰
beyzzsenturkkk uymazbebek benim söylediğim şeyle ne alaka bu yorum? siz şu an hamile olmasanız bile kilo alıp verirken çatlayabilirsiniz kaldı ki hamilelikte alınan kiloların verilmesi de bi o kadar zahmetli ve vücut bu kadar kusursuz değil illa ki çatlamalar olur demek istedim. çatlamayı kabullenin derken de doğumdan sonra ya ben o kadar yağlandım nasıl çatladım dememeniz için söyledim. sürün ne istiyorsanız beni ilgilendirmiyor
uymazbebek sarilale123 ben 2. aydan bu yana kullanıyorum . eczacı doğumdan sonra da kullanmanız gerek dedi . işte ona ne zaman başlamalıyım acaba ?
uymazbebek damlasv kesinlikle o kadar haklısınız ki ; bebeğimizi de sevebiliriz , kendi vücudumuzu da :) Yorumunuz için teşekkürler . Sezeryan alacağım ben , eve gelince hemen başlasam sıkıntı olur mu ?
sarilale123 uymazbebek sezaryen izine getirmeden tekrar kullanın. Oraya gelmesinde sıkıntı olup olmayacağını doktorunuza danışın tekrar