izzzzz ay sen bensin ilk gebeliğimde bende böyleydim her şeyin en kötüsünü düşünürdüm zamanla geçiyor ama doğumdan sonra geçiyor bebeğini sağ sağlim kucağına alınca rahatlıyorsun benim ki okadar ileri boyuttu ki doktorlara falan inanmıyordum düşün doktor mesela diyor her şey yolunda ben diyordum ki ya yanlış gördüyse ya bakamadıysa ya anlamadıysa ya benden saklıyorsa bile diyordum 🤣 ay çok zor bu analık delilik resmen gerçekten sonra şunu düşündüm ne olursa olsun önüne geçemeyiz herhangi bir kötü olayın sadece bebekle alakalı değil ne olursa olsun olacağına varıyor ben sadece stres yapıp kendimi yorduğumla kalıyorum her biten günde oh bak çok şükür bugün de korktuğum olmadı diye kendime telkin veriyordum bide nefes egzersizleri de çok etkili oluyor böyle böyle atlattım inşallah sende atlatırsın kaygı hamileliğin en yorucu şeyi bence uykusuzluktan kusmadan herşeyden daha beter bişey bence