Merhaba 7 haftalık hamileyim Bayram haftası cumartesi günü benimde kahverengi lekelenme
Oldu ve hemen acile gittim acil o kadar kötü ki bir daha olsa gitmem bayramdan dolayı doktor yerine ebe vardı şikayetimi söyleyince işte çatala geçin bakalım dedi bende istemediğimi söyledim karından bakılmasını istedim ters konuştu yok çataldan bakmamı istemiyorsanız imza atın yapabileceğim bir şey yok dedi imza atıp çıkmak istedim sonra dedi karından bakalım baktı ve keseyi gördü içeride bebek de vardı önceki kontrolümde şimdi işte bir şey göremiyorum vajinadan baksam herşey netleşir dedi çok ısrar etti gene kabul etmedim bana ne ilaç verdi nede kan uyuşmazlık testi yaptırdı öyle gönderdi sonra hemen randevu buldum hafta başına kadın doğuma gittim doktor direk karından baktı herşey yerli yerinde kan uyuşmazlığı testi yaptı sonuç çıkınca iğne yaptırdı son olarak da progestan yazdı şuan lekelenme durdu 2 gündşr bir şey yok , ve bana acile gitmişsin test ve ilaç vermediler mi dedi bende ilgilenmediler dedim 1 nişanda kontrolüm var kalp atımı için inşallah herşey yolundadır