Stella Ben Ömer istiyorum. Eşim babasının ismi Yusuf istiyor. 4 buçuk yaşındaki oğlum bebek gelecek dediğimizden beri erkek olsun adı da Akın olsun diyor. Bizde durumlar karışık. 😄
Mehtapsato Pelinnaz ben siracin anlamini cok seviyorum o yuzden ama eger bi oglum olursa kesinlikle sirac verecegim canim (muhammede has nur demek peygabber nuru )
Rabiaaa8 Ben Begüm koymak istiyorum , eşimin ailesi de çok demode çok eski artık kimse koymuyor diyolar (tabi ben beğenmiş oluyorum ya 😒) Sizce çok zarif bi isim değil mi ? Yorumlarınızı bekliyorum kızlar