Deletedmom_878 Nsimsek ben kaçırdığını düşünmüyorum kaçıncı gündesin canım bende 2 aydır kullandım çok başımı ağrıttı bu test pik mi değil mi diye 😀
Nsimsek Deletedmom_878 bir koyulaşıp bir silik çıkıyor ben hiç bişey anlamadım sıvıdan kısınca silik çıkıyor gün içinde dünyanın sıvısını içiyorum koyu çıkıyor mesele idrar birikmesiymiş yeni anladım
Nsimsek Deletedmom_878 piki daha önce gördüm biliyorum pik olunca ne kadar koyu olduğunu sadece pik olacak mı kaçırdım mı diye sorguluyorum bir koyulaşacak mı hep böyle mi sürecek kasık ağrım var her iki tarafta da
Nsimsek Deletedmom_878 klomen kullandım 7 Mart adet başlangıcı 8 Mart klomene başladım 12 Mart bitti ilaç . 13 Mart’ta başladım testlere hep böyle bir koyu bir silik