Kızlar doğumu yaptım suyum geldi gece kendi açıklik ve sancımla 12 saatte oldu baya zorladı ama çok şükür 15 dakika içinde gerçekleşti açılmam hızlı ilerledi ama bebek su yutmuş ve kordon dolanmış o yüzden yoğun bakıma aldılar ama çabuk toparlamis kucağıma alamadim bile bu durumu yaşayan var mı doktolar bebeğin iyi ama gözetim amaçlı aldık dedi sizce ne zamana çıkar çok üzülüyorum