AuraMomB Hastaneye ne kadar çok ısınamasam da evime en yakın olan o. Eşim yokken gidip gelmek için daha iyi arabayla 10 dakika otobüsle falan 30 dakika sürüyor çok şükür
pablola clementine16 hem özel hem devlet takipli olduğum ikisi de 10 dk falan sürüyor trafik olursa 15 😂
Melike88_ @clementine16 trafik olmazsa 20-25 dk eğer ki trafik varsa 1 saati geçiyor maalesef istanbul trafiği malum hep var 🙄
melisasak35 clementine16 ikinci doğumum 50 dk uzaklıktaydı sezaryen oldum yolda ağrım olur diye çok korktum ama olmadı şükür 3.cü doğumumu yapacagım evime 10 dk hastaneyi tercih ettim okadar uzun yol gidip gelemem artık hem beni evde bekleeyen iki biciriyim var :)