Nilozof Selam kızlar. İyi bayramlar 🌸 Bu ay ilk kez Letu kullandım. Yumurtalarım gelişti ama doktor duvarları kalın çatlamaz demişti. Beslenmeme dikkat ettim. Havuç kürü vs yaptım. Bugün reglimin 17. günü. Öğlenden beri bu kadar koyulaşmış. Sizce pik mi? Bu silikleşince çatlamış oluyor değil mi? 20 Mart 17.00 21 Mart 12.10 21 Mart 17.25
clementine16 Nilozof pikte daha koyu olması gerektiği yazıyor ama ben akıntıdan yumurtlamam geldiğini tahmin edip test yapmıştım bu civarda bi koyuluk çıkmıştı ve gebelik gerçekleşti yani sizin de pik olabilir
Nilozof clementine16 Evet ben de ondan şüphelendim sanki testte tam çıkmadı gibi geldi de sorayım dedim ☺️ Adınıza çok sevindim, hayırlı olsun. Darısı başımıza inşallah 🌸🥰