sndnkr Kızlar iyi bayramlar ben pcosum ama adetlerim 5 6 gün geciksede muhakkak her ay adet oluyorum en son adetim 3 mart bu ay ovülasyon testi yaptım sizce hangi gün çatlama olmuş olabilir değerlendirdik bu ay ama sizinde görüşünüze ihtiyacım var ![https://mutluresim.com/images/2026/03/21/XW8XBC.jpeghttps://mutluresim.com/images/2026/03/21/XW8eqG.jpeg]
Deletedmom_878 sndnkr canım şöyle baktığımda 17 mart bi koyu geldi sanki bana ama ilk 10 dakika fotosu önemli