kızlar selam 2 gündür normale göre biraz daha hareketliyim ve ayağa kalktığımda bazen otururken kasıklarımda baskı ve batma hissi oluyo bunun yanı sıra bebeğin hareketletini de ara ara hissediyorum ama bu kasıklarda ki baskı ve batma normal mi ilk gebeliğim lütfen cevaplar mısınız endişeleniyorum biraz çok mu yordum acaba kendimi