Kızlar aşırı meme hassasiyetim ve hafif kasık ağrılarım yumurtlama zamanımdan beri vardı 17 Mart test yaptım erken gebelik silik çıktı hemen kan vermeye gittim 1/20 değer negatif çıktı bugün adet olmam gereken gün ama benden sıvı akıntı geliyor henüz reglde olmadım kan testini tekrarlasammı değer artmış olabilirmi