Elikkk Kızlar doğum jeli diye birşey varmış açılma olduğunda doğum kanalına enjektörle sıkılıyor bebeğin gelişini kolaylaştırıyormuş bana mantıklı geldi bebeğin kaymasını kolaylaştırır en azından kullanan oldumu fikirleriniz nelerdir?
GULSAHKP Ben doktoruma perne masajını ve bu jeli sordugumda kendi de kullandığını ve kesisiz veya cok az kesiyle doğum yaptırdıgını söyledi insallah normal dığum olur da ben de de işe yarar bu arada 2 marka var biri natalis diğeri gynotal
Elikkk Bende devlet hastanesine gidiyorum ordaki ebelere söylemeyi düşünüyorum 200 lira biseymis almaya değer bence ihtimal varsa bile fazla bilgim yok ingtramda bi kaç doktorun sitesinden gördüm ama bilmiyorum kızlar özel doktorları olanlardan ricam doktorlarına sorabilirlermi tavsiye ediyorlarmı