Buralarda çatı muayenesi öcü bişeymiş gibi yazılıyor. Ben de dolayısıyla büyük bir önyargı ile bugün çatı muayeneme gittim.
Benim anladığım çatı muayenesini kötüleyenler, daha önce hamilelik harici düzenli olarak kadın doğuma vajinal muayeneye gitmemiş olan kişiler… alttan muayenede rahat olduğunda, kendini kasmadığında hafif bir basınç hissediyorsun sadece. O kadar 🤷🏻♀️