Kızlar 4+1 iz doktor kese için 27-28gibi gel dedi siz ilk muayeneye ne zaman gittiniz kalp atışı ilk ne zaman duydunuz çok heyecanlı nasıl zamn geçicek bilmiyorum bir de kese kalp atışı görene kadar inşallah sağlıklıdır diye sabırsızlıkla bekliyorumm