Kızlar merhaba iki üç gündür üç cm açıklıkla bekliyordum. iki saatte 10 dakikada bir sancım geliyordu beş on saniye duruyordu geçiyordu. annemi aradım gel diye büyük kızıma bakması için . sonra annem teyzemlere kardeşime haber vermiş onlar da beni aradı doğuruyor musun diye yarım saat içinde tüm sancım gitti. acaba yalancı sancı mıydı. büyük kızım da 39+3 te kakasını yaptı hiç o kadar beklemek istemiyorum . ssvd olup suni sancı alanınız oldu mu