trkysngl habibe66yks merhaba kızım olsaydı ismini Ayla, Ayda, Aylin isimlerinden birini koymak isterdim nasip olmadı ama Ayla bence çok güzel bir isim 🥰
AtlantisKralicesi habibe66yks hayır Elanur güzel tatlı duruyo hatta kulağa hoş geliyo ama ben tek isim insanıyım iki isim olunca herkes birini kullaniyo o yüzden kızımın adını da tek koydum ama güzel nur olarak da ileride ela derler ama bak öyle oluyo 💁🏻♀️🙂